吉日查詢 傳送給朋友 列印
最新消息
最新消息

ESDLIFE 留言廣場有關博藝會的留言

ruicosta 15/12/09
我係11月22號都完成左婚禮啦! 
當晚係場地同SERVICES方面相當滿意! 
KING比我想象中仲靚,不過就要自己希生小小,減到23圍!如果唔真係會比較親密!(原本想27圍) 
食物之前都聽過好多人講麻麻地!不過我就唔係咁睇! 
都好多人同我講番當晚d野食好得~ 
唔好聽人講,自己返到屋企都有食打包返黎d野!都仲好好味! 
總括黎講,以黎個價錢黎講,絕對超值! 

最後,亦係我上黎最想講既野!就係送個WEDDING PLANNER - CHERRY! 
如果當晚無左佢,我諗真係好大鑊! 
由我到博藝會一刻開始,佢就幫我地由頭跟到尾!會做d乜就唔洗講啦!因為你諗到同諗唔到當晚要做既野佢地會幫你做OR提你!總之我地兩個係第二次同佢MEETING完之後就覺得只要我地一踏入博藝會就唔洗擔心,因為知道佢一定會幫我地攪掂晒! 
到走個刻仲正,我差唔多唔洗執野!送完客之後唔洗15分鐘個RECEIPTION D野已經執好晒!跟住又幫我地係新娘房再執!到我離開個刻都唔夠12點! 
不過我知好似得好短期間落訂既人先有份!我算好好彩,因為我落訂個時無聽佢提過話有,到知有個時都諗住無份!所以一直無打去問!估唔到到婚前大約個半月打黎,仲一開始就講係送既SERVICES!唔洗擔心到時又要比$$!希望CHERRY可以更上一層樓啦! 

我就完成左啦!希望黎緊會係到擺酒既新人可以順順利利!開開心心!可以達到每個人既EXPECTATION啦!


CTKK09 (宴會廳) 1/12/09

28/11完成了婚禮啦~ 好開心!! 好滿足!! 

博藝會真係好正!!! 之前worry o既都完全解決!! good good good!! 

場地: 我地係4m擺~ 個場好靚,又獨立! 佢地做o既decoration都好正~ 又有燈仔點綴~~ 場內不論backdrop,table decoration都好靚! reception又ok~ 佢地provide晒筆,仲有利是封... ... 好體貼! (9分) 

服務:所有staff都好helpful!!! 員工會幫你拎住花球,需要時自動自覺pass俾你! 又provide水你飲~ 又一路有人無你附近,等你隨時搵到幫手~ (10分) 

食物: 當日野食都唔錯,guests都讚呀~~ 我地family成日都去博藝會食飯,compare平日同當日,食物都真係唔錯!! good!! 好味!! 特別係個dessert,好多人都讚又特別又好味!! 雖然我地忙到無時間食,不過佢地d staff好細心! pack左d food俾我地take away! 我地reheat番食都唔錯呀~~ good!! (8分) 

*** 最後一定要勁讚 ***博藝會o既wedding planner - Kidman!!!!! (爆分200分~) 
婚期之前,Kidman就call我地,幫我地手!! 佢勁helpful!!又細心,幫我地plan晒當晚流程,又做晒list! 好details!!又主動幫忙! 仲會同我地D兄弟姊妹開會,令D流程更smooth! 
Kidman全晚都係我地身邊,由starting到送客,每一個流程都跟到足! 一有唔妥就提示我地~ 好細心!! 就連衣著,佢都take care到!! 唔只take care我同老公! 就連媽咪s都take care埋!!! 個個都勁讚Kidman好幫手,又靚女! nice girl!! 
當晚,係我老公俾我驚喜果part,真係excellent!!! Kidman俾我老公好多意見,仲幫我老公design埋個mv,燈光,時間配合vy gd! 仲預先幫我地收埋兩紮媽咪花同九十九支紅玫瑰!適當0既時候攞出黎! 氣氛十分好!! 
Kidman WELL DONE!!!!!!! 

當晚我地成個wedding0既氣氛很好,d賓客全部都讚,每樣事都比預期好! 


prada 3/11/09
我Book 左2010 年12月24日. 我好鐘意個場. 有條大水晶燈, March-in 時一定好正. 個新娘房話有得沖涼窩.. 個廳好大. 好Grand. 

Sasali (宴會廳) 9/08
chris 非常好,d兄弟讚佢跟得好足..好熟rundown。另外個經理都好好人...waiter大致上service好好。



sarah205cr (宴會廳) 13/9/2008
我地對博藝會好滿意呀!D賓客都贊個場好靚仲有食物都唔錯,D侍應都好細心,Kalven跟得好足呀!簡博藝會係我認為正確既選擇!



Joe0127 (宴會廳) 5/9/08
樓梯做返一個backdrop係度..好多賓客都有係果度影相..我地覺得非常滿意..過程非常順利...食物方面無問題..招呼好好..場地環境多人讚...**chirs同jacky都好幫得手..



pinkysk4 (帝后廳) 20/7/08
而家裝修之後,好靚~好滿意!好多水晶燈,感覺好grand~牆身以白色+玻璃為主~好清雅.食物質素都唔錯~野食都夠熱。



Susana1 (宴會廳) 12/6/08
當日所有嘉賓都對個場及食物質素讚口不絶,當中最幫忙的非Chris Chan莫屬.我個日完全冇問題,有2-3人跟足我全程.總之我&我老公都十分滿意啦!!總算係開心的回憶!



mi-mmy (帝皇廳) 5/09
要讚的是全部deco都有,reception,畫架,仲有出面個圓檯擺相都有deco/門面靚,門柄(銀)都勁靚,全部白色好西方wedding feel/個backdrop好靚好grand/台花又靚



Kwan_Na (宴會廳) 5/4/08
博藝會既服務真係好好!!!!好多細節野我同老公都冇留意,但係佢地都會提供最好既意見俾我地!!!佢地仲會拎住我地俾佢既schedule,一路提住我地做d咩!!!真係好感激佢地既幫助,先有一個咁好既婚禮!!!!!



澄澄 (宴會廳) 6/1/08
好開心好順利~overall都幾好,d侍應都幾醒目,個場都好多人讚靚,音響都無問題,佢地有人負責播碟都無出錯,你地的選擇係無錯既....哈哈!!!